33+2 hanileyim. Kızlar dün gece birden bire hiçbişey yokken göğüs kafesim aşşırı daraldı nefes alamicak duruma geldim kalbim çok ağrıdı internetten baktığımda bu haftalarda olur deniliyor ama birden bire olması normalmidir cuma günü kontrolüm var diye doktora gitmedim gitmem gerekirmi sizdede bukadar şiddetli oluyor mu? Ben ilkten ciddi kalp krizi geçiriyorum sandım hamilelikte böyle yoğun oluyormu ? Şuan burnumdan aldığım nefesim yetmiyor ağzımdan nefes almaktan baş dönmem çok oluyo