Sevgili gebe arkadaşlarım göğüs ucu kararması olucaktı bunu biliyodum fakat o karartı fazla büyüdü sanki beni biraz rahatsız ediyo yani tam dümdüz bi yuvarlak gibi değil de dağınık bi kahverengilik oldu sizinki de öyle mi? Doktora danışmam gereken bi durum mu sizce