_Hill_ böyle çevremde cok fazla hamile var ya da yeni bebeği olan.. onlara o kadar cok hediyeler alıyorum ki sanki kendi çocuğuma alıyormuşum gibi , sonra diyorum ki kendime dönüp “cok abartıyorsun , napıyorsun sen “ hepsinin telaşına cok seviniyorum ama bir o kadar da içim burkuluyor. Evim boş gibi geliyor. Evlendim 2 ay sonra hamile kaldım . Sonra tekrar kaldım … tekrar kaldım .. ama benim üstüne herkes doğurdu büyüttü çocuğunu fakat benim kucağım bomboş.. cok yanlış düşünüyorum ben bir kadınım anne olmak zorunda değilim ama .. öyle demekle olmuyor işte kucağım boş hersey biraz eksik gibi heyecansız gibi.. bir gün olucak biliyorum ama dayanma Gücüm hiç yok.. Allah hepimizin yardımcısı olsun mesela suan sizi teselli etmek isterim ama edemiyorum , insanın elinden bişey gelmeyince lafla bir başkasının acısını da dindiremiyor. Ama mutlaka bir terapi , destek vs. Alıcam yoksa böyle ulu orta ağlayarak nereye kadar bilmiyorum . Size de mutlaka dualarımda yer vericem ❤️