Merhaba arkadaşlar . Üç aydır ovulasyon testiyle değerlendiriyoruz . Testi aldığım sayfa pik gördüğün günden itibaren üç gün ilişki diyor ama mantıken pik ve çatlama günü önemli değil öi zaten yani iki gün? Bugün çatlama günüm dünkü değerlendirmeden sonra bu sabah değerlendirmek istedim ama eşim psikolojik olarak çok baskı altında hissetti ve olmadı yani. Ben de kendimi kötü hissettim. Bir de bugün bitti de sanki yarın tekrar 🙄🙄🫢 bilmiyorum sadece 2 gğn yetmez mi yaa