brfns bende ilk gün geldi ama tabi yeterli değildi. Bestlak damla kullandım, bol su, hoşaf ve yeşillik yedim bol bol. 1 hafta olacak doğum yapalı şuan sütüm fazlasıyla var. İlk günler bu kadar değildi tabi. Bide emzirmek çok önemli. Süt olmasa bile ben emmeye zorladım o emdikçe geldi