slnkrkmz Kızlar sakaryada doğum ücretleri ne kadar bileniniz varmı. bide epiduralli normal doğum yapıp ücreti bilen varsa yazabilirmii 🌸
ikicocukmeselesi slnkrkmz adatıpın kendi doktoruna giderseniz sezeryan 4500 normal 5000₺ 10 gün oluyor orda doğum yapalı
pinarkibar Gayecik oh maşallah ne kadar artmış benim doğum Eylül de o zamana daha da artar herhalde 😂
ikicocukmeselesi GgKk654 adatıpın kendi doktoruma giderseniz fiyat daha uygun oluyor anlaşmalı doktorlar dışardan geldiği için fiyat farkı mevcut
GgKk654 @ikicocukmeselesi ama adatıpta fiyat 5500ken 5500 dü doktor 2000 alıp 2500 ü adatıpın aldığını söylediler. Suan adatıpa da zam geldi 1 haziranda bilginiz olsun. Doktor kaynaklı bir durum değill yani
GgKk654 @ikicocukmeselesi ve bu zammı hastanenin yapmıs olduğunu söylediler. Adatıptaki doktor da 1 haziranda zam geldiğini söyledi
ikicocukmeselesi GgKk654 doğrudur olabilir ben 31 mayısta doğum yaptım 1 haziranda hastaneden çıkış yaptım şanslıymışım o zaman :) 4500₺ ödedim sezeryana meryem hanımdı doktorum, sedat umurdan mayıs ayında adatıp için fiyat aldığımda 7000₺ demişti