Allahkahretmesin1 çocuk isteyerek yapmıştım yaptığım günden 1 hafta civarı sonra ağrılarım başlamıştı adetimi 1 gün geçti test yaptım doğru çıkmıştı yani ağrılar batma hissi adet olacak miş gibi hissetmen normal bu 3 ay 4 ay süren ağrılar oluyor genelde seni anlıyorum benimde düşügüm olmuştu endişeliydim hala da endişeliyim ama çok şükür arada olsa neredeyse hiç ağrım kalmadı diye bilirim şuan 23+1 deyim aklına kötü düşünceler getirme sürekli iyi düşünmeye çalış strese sokma kendini hamilelikte stres çok önemli