Kızlar en son 16 Mayıs’ta regl oldum ve bu ay gebelik düşünüyoruz son 2 haftadır özellikle sağ kasığımda batma hissi oluyor ilişki esnasında internetten baktım dış gebelik vs diyor korktum açıkçası başına gelen var mı iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum