Secily Bu haftalarda siz kaç kilo aldınız? Bebek kaç gram olmalı? Ben 4 kilo almışım normal değil mi?
Nazkin Secily benim de 2 kilo 800 gram yaklasik 3 kilo diyelim 25+4 deyim aman yavrularimiz iyi olsun kilo dert degil keske daha cok alsamda bebegim erken dogum riski olmasa😰
Kadze Secily bnmde 3 4 kilo arasıydı doktor normal son zmnlrda alcaksn dedi suan 31+5 9 kilo oldu ideal bnce kilo alımın kişiye göre degısıyor kimi 30 alıyor toplam kimi 12 alıyor dogumda cogu gidiyor ztn
Dandikbebe Bende toplamda 6 kilo aldım Cnm, bana göre gayet az almışsın. Bende 6 icin canımı sıkıyorum cnkü son aylarda daha ck alınıyor.. ama senin gayet az ve süper
Minikheyecan Nazkin benimde erken doğum riskim var 😒 çift taraflı uterusta çentik var. İnşallah zamanında doğururuz
Minikheyecan Ben 7kilo aldım 25+3üm 😀 valla kilo işi moralimi bozuyor. 51 ile hamile kaldım. Çok şişmesem bari🧐
Nazkin Minikheyecan canim benimde her an suyum kan gelebilir agrim biraz var ama sertlesiyo bide cok karnim bebegin cikmasina 1bucuk santim kalmais 😔😰