Busakts benimde öyleydi bebeğim sürekli memede durmak istiyordu bende emdiğinden sanıyordum meğer doymadığındanmış. Bestlak damla önermişti emzirme danışmanı. Sezeryan olduğum gün biraz biraz geliyordu sütüm. 2 gündür yoğunlaştı. Bol su içiyorum, bestlak damla kullanıyorum, şekerli şeyler yemedim pek hoşaf tüketiyorum annem balla falan tatlandırıyor. Yeşillikte dereotu ve maydanozu birer tutam her öğün yemeye çalışıyorum. 7sinde sezeryan oldum 6. günüm sütüm şuan çok iyi gelmeye başladı. Ama pes etmedim hep emzirdim. Emmese de süt gelmese de mama vermedim zorladım