Asil_hatun baya toplanmış illa ki kalmıştır onlardan onlardan birin kullanırlar sadece transfer ve dedgm GB vitamin yada ilaç verirrlerse onun parasn öder eşi ama üçüncü denemede yüklü miktar öder neden dersen tutmama sebebi için genetige göndermesini isterler embriyolari bn onun yerinde olsam hemen ikinci denemede embeiyolari genetige gönderip sağlıklı olan hangisiyse onu transfer ettirin benm öyle oldu üçüncü denemde sağlıklı embriyo bulundu kalan embeiyolar arasından genetige gönderdik tabi maddiyat olarak yüklü tutuyor genetige göndermek ama şöyle bişey her seferinde deneyip transfer parası vermektense iki transfer parası genetige embriyo göndererek vermek daha mantıklı bn gondereim sağlıklı gelen embriyo transferi yapıldı şuan 30+3 günlük hamileyim tutmasının sebebi genetiği bozuk olan embriyolar olduğu için tutmuyor