tezecikanne Arkadaşlar şuanda 27 haftamdayim bu sabah sol kasıkta com şiddetli bı sancı oldu bıçak saplanıyor gibiydi ve bacağımı felan hareket ettiremedim kitlendim resmen normal midir yaşayan oldu mu yalancı sancı gibi bişey mi acaba