Bir oğlum var adı Göktuğ bunada doktor erkek dedi eğer değişmezse bi türlü içimize sinen isim bulamıyoruz eşimle Göktuğ adını çok beğenerek koymuştuk ama bunda bi türlü uzlaşamıyoruz ben Alptuğ olsun diyorum o Göktürk o benimkini istemiyor ben onunkini 😅 oda aldık iki kişilik nevresim yaptırcam ikisinede çocuğun adı yokki yaptırayım çok tuhaf isimler olmadığı sürece fikir istiyorum iki isim sevmiyoruz bu arada :)