aysetunckilicfirat benim ikinci hamileliğim ilk gebeliğimde hiç bişey kullanmadım tabi beslenmeme çok dikkat ediyorum hergün ceviz ve kuruyemiş süt ve süt ürünleri muhakkak tüketiyordum bi
Listem vardı ona sadık kalarak sağlıklı bir gebelik geçirdim oğlum 3700 ve 54 cm olarak gayet sağlıklı doğdu ama bu hamileliğimde öbür hamileliğim gibi değil maalesef😔o disiplinle yiyip içemiyorum o yüzden kullanmalı mıyım acaba diye düşündüm ? Zararlıdır demiyorum ama çok gerekli midir bilemiyorum . Avrupa da falan bu kadar sık kullanılmıyor hoş onlarda aşılar ultrason bile bizimki kadar sık ve yoğun değil bi arkadaşıma doktor folik asit bile vermemiş doktoru amerikadan yeni geldi. Şimdi ben burdaki herhangi bir doktor folik asit kullanmıcam desem kıyamet kopar 😂😂😂