Bukiiiiiiii Kixlar 28 haftaligim saclarimi düz kahveye boyatmak istiyorum doktorumada persembe randevum sorucam o ada sizede danismak istedim. Kizlar boyattorsam birsey olur mu ya diplerim bembeyaz u gibi oldu goren yaslanmisin dio napsam bilemedim ya birde saci boyadiktan sonra her duşta boya belli bir zaman akiyor ya dus alirken vajinaya enfeksiyon olmaz dimi umarim sorumu anlatabilmisumdir❤️🙏
Heyla Bukiiiiiiii ben doktoruma sordum organik boya ile boyatsam dedim organik diye bir şey yok içeriğinde omlarımda kimyasal var dedi vazgeçtim
Nehir__ce Bukiiiiiiii Benim doktorum ilk 4 ay saç boyatma sonra boyatabilirsin dedi ama ben herhalde doğumdan bir hafta önce falan boyatırım kısmet olursa tabii ☺️
Sevgilibocuk Bukiiiiiiii bende senin gibiyim bembeyaz oldum 😔 28. haftadayken sordum önermiyorum ama çok istiyorsan 1 kere boyatabilirsin açık havada dedi bende doğuma yakın boyatmayi düşünüyorum karasız kaldim şimdi 30 . Haftamdayim bakalım nasip olursa son haftalarda belki boyatirim 😊
Hicran-01 Bukiiiiiiii benimde beyazlarım çok. Boyatmak istiyorum ama cesaret edemiyorum.. ams doktor boyatabilirsin derse boyatacagım.
Curious Bende 9+6′dayım şuan ben de boyatmak istiyorum, 12. Haftamda gidiceö bir daha doktora o zaman sorucam ama kuaförüm dibe değmediği sürece bitkisel boya yaptığımız hamile kadınlar daha önce oldu dedi, tabii doktor bilir kuaför değil
Bukiiiiiiii Curious Benim dibime olucak kuzum bembeyaz j gibi saclarim ya esmerim birde nasil belli oluo bilmiom bende ondan sorudm buraya doktor ne dicek bakalim ona gore yapicam arrik
mervehamiatalay Bukiiiiiiii 3. Aydan sonra organik boya ile açık havadar bir ortamda boyanabilir sakimcasiyoktur doktoruma sordum boyle dedi bende boyadım.
AnagibiAnaa Bukiiiiiiii Arkadaşımla gittik kuaföre o 6 aylık hamileydi bende 2 haftalık hamileymisim ama bilmiyodum o zamanlar bilsem asla boyatmazdim . Ertesi gün arkadaşım aradı hastalanmış nefes darlığı kızarıklık halsizlik bi sürü şey saydı Dr boyadan olmuş demiş çok üzülmüştüm Bana bsy olmadi Allah tarafından. Bebeğiniz doğana kadar bekleyin derim riske atmayın
Aysegulbztmr Bukiiiiiiii Ben sordum üç aydan sonra boyatabilirsin dedi. Suan 30 haftaligim ve 2 kez boyadım. Çünkü saçtan geçen maddeler suan oldukça az ve ben tehlike yaratacağını düşünmüyorum. Insanin kendini iyi ve güzel hissetmesi de hamilelikte çok önemli bisey benim düşüncem bu olduğu için boyadım yoksa kendimi eski saçımla çok rahatsız ve çirkin hissediyordum. Depresyonda gibiydim boyadım oh dedim yani. Kontrollerimde de her şey çok normal çıkıyor çok şükür
Askiletotomsu Bukiiiiiiii ben açma boyama yaptırdım 14.haftanin ilk gününde Gelecek ay cilada yaptırırım Kakuller uzar orayi da actiririm