Nur22Elif 11+2 hamileyim, sol karında kramp gibi ağrım oluyor. Anlık giriyor hemen geçiyor. Gaz sancısı olabilir mi diye düşünüyorum. Eşim de il dışında şimdi. Sormak istedim. Ona göre acile gideyim en azından diyorum.