Gizemtugra İdrar kültüründe üreme olmadığı halde iadrar tahlilinde lokasit yüksek olup bakteri bol olup ve biraz cep yüksekliğinden antibiyotik kullanan oldumu. Normalde kültürde üreme olmayınca verilmiyor Muş ama doktorum yinede verdi bakteri bol olduğundan
Aslikcbs Benim kültüre bakılmadı iki kez idrar testi verdim lökosit çok yükseldiği için antibiyotik başladık. Şu an kullanıyorum
Aslikcbs Hira_46 Doktorun öneriyorsa kullan, kullanmamak daha büyük sorunlara yol açabilir Allah korusun..
Hira_46 Aslikcbs diş doktoru verdi. Kadın doğuma ulaşamadım dun çekilecekti uyusmadi dişim çok ağrıdı mecbur verdiler çekmek istiyorum dokuz ay boyunca uğraşıp ilaç kullanacak sam bir kere içer çekerim
Aslikcbs Hira_46 Gebelikte kullanılacak antibiyotik sınıfları var o yüzden lütfen doktorunuza ulaşın teyit almadan içmeyin. Diş doktorunun da bileceğini düşünüyorum bunu ama riske atmaya değmez.
cckdlk Kültürde üreme olmadı . Lökosit falan 70küsürdü. Doktor bana monurol şase verdi. Yatmadan suya katıp içilenden. Bana iyi geldi. Üç dört günde tamamen enfeksiyon geçti
Gizemtugra Hira_46 canım baktım gebelik kategorisi b. Yani kullanilabilir. Ama tabikide yinede biz bilemeyiz en doğru cevabı doktorun verir ona sor kullanmadan .