pnrkrd Kızlar merhaba. Hamileliğimin ikinci haftasında reflü başladı bende midem çok yanıyor sürekli yediklerim ağzıma geliyor 12 hafta oldu ama hiç gerileme olmadı gece uyuyamıyorum sürekli çıkartıyorum asit hep boğazımda hiç bişey yiyemiyorum 8 kilo verdim zehir oldu günlerim.rennie gaviscon muz süt bal hiç biri fayda etmiyor .gün bitsin diye dua ediyorum.hep böyle mi geçecek bu durum düzelmeyecek mi bana iyi şeyler söyleyin nolur 😣
EmelBG pnrkrd Benim sorunsuz geçmişti ilk dönemler Hale’nde öyle . 4-5 ay süren var 3-4 ayda biten var sonuna kadar öyle giden var canım .Genelde geçince verdikleri kiloyu geri alıyorlar zaten .Günlerin zehir oluyordur ama işte olunca oluyor .
Aayseakdag Allah yardımcın olsun canım bende ne çektim reflüden şuan 15+2 günlüğüm. 2 haftadır ara ara oluyor ama zorlamıyor. En son çare renni çiğneme tableti yazdı doktorum şurup formları fayda etmedi. Tableti çiğnedikten 2 dk sonra soğuk su iç dedi. Ben baya faydasını gördüm. Yada lansor isteyebilirsin miğde koruyucu gebeler kullanabiliyor. Tabi doktoruna danış mutlaka