Merhaba, 38 hafta oldu gebeliğim geceden beri adet agrısı gibi sancım var, büyük tuvaletim var gibi ama bişey de yok ,sabah nişanım geldi 37. Haftada çatı muayenesinde bebek kanala indi, yumuşama var dedı doktor, duş aldım şimdi duştada parça halinde kanamam oldu … doğum mu başladı