-BESTE- Kizlar merhabalar,5+3hamileyim dun medikalpark bilge hanım a gittim cok iyiydi fakat ankaraya gidecekmiş kendisi.doktor önerilerinizi bekliyorum mersinde daha yeniyim o yüzden fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
Nurten2610 -BESTE- ben akademi Hatice Banu Atay’ın yanına gidiyorum çok memnunum Medical Park bana uzak ama orda Ahmet yıldız bakan yanına giden tanıdıklarım var çok memnunlar