Bebisinannesi23 Hanımlar ben 10+2 haftalık hamileyim . Ve geceden beri geçmek bilmeyen bi bel ağrım var hastaneye gitmelimiyim yoksa bu ağrılar normal mi ? Bide iki düşüğüm olduğu için korkuyorum
QUEEN088 Bebisinannesi23 Bel ağrısı ola bilir.Ama kanaman yoksa korkma.Uzan çok gezme. Yinede ama doktora yaz böyle sorunun var diye. Bende böyle çok ağrilar olduğunda iğne yapiyorum
Bebisinannesi23 QUEEN088 teşekkür ediyorum kanamam yok çok şükür tavsiyelerini uygulayım faydası olur inşaallah