Pazartesi randevum var 17. Haftaya girmiş oluyoruz.. aslında doktora gidene kadar şunları soracam diye düşünüyorum ama bebişi görünce unutuyorum🙈 genel sağlığı iyi olunca aklıma bişey gelmiyor. Bebişin haftasına göre sormam gereken önemli şeyler var mı🤭 ilk gebeliğim 🙃