Nagihannnn0606
Hemen herkesten amniyosentez istiyorlar bende gittim gitmez olaydım kızlar orasi resmen sizi deney faresi gibi kullanıyor asla itibar etmeyin benim bebegpim icin neler neler dediler yaptirmam dedigim ne varsa yaotirmaj zorunda kaldim dilek Şahin var beni 3. Bir yorumcu olarak muayene etti bu cocugu dogurmayi dusunmuyorsun heralde aldir dedi resmen o kadar acimazsizca konusuyorlar ki cok sukur bebegimde hic bir saglik sorunu olmadigini ogrendim ama oraya allah kimseyi dusurmesin asistan dolu zaten onlar ogrensin diye her türlü teste gonderiyorlar