Kizlar 29+1 haftamdayim iki gündür bel ağrım vardı şimdi vajinamada sancı vuruo belim de agrio böyle olan varmı yoksa Allah korusun doğum başlangıcı falanmi haftasonu olduğu için doktoruma gidemiorm acildede kanama olmadan bişey yapmiolar kanamam yok şükür