Olmuyor-12 Kızlar çarsamba nişanım geldi öncesinde pazar gununden baslayan sancılarım vardı hergun mutlaka 5 6 saat sürüyor belimin ortasından kırılacak gibi kasıklarıma dogru atıyor dogum sancısı böylemi oluyor
Eda_65 Olmuyor-12 benimde iki haftadır var sancılarım suyunuz gelmediyse gerçek sancı değil ahhh keşke benimde nişanım gelse yaa 37+6 haftalığım daha biley yok sancılarım da çok şiddetli ama ortada bişey yok 🥴
Olmuyor-12 Eda_65 Eda_65 benim 34+3 ken geldi nişanım doktorada gittim erken olmasın diye fitil yazdı iki kere kullanıyorum gunde ama agrısı dayanılcak gibi değil benim ilk dogumumdada suyum gelmemişti dogum esnasında patlattılar
Olmuyor-12 Eda_65 demedi bende bilmediğim için içmedim agrı kesici parolun bu agrıyı kesicegini sanmıyorum