CiCi_BeBe_AnNeSi benim annem almış onu ama bence aşırı yumuşak bir şey. Çocuk gömülür onun içine, hiç kullanmadım henüz. Sert zeminde yatması lazım bir de yenidoğanların. Ben reflü yatağı aldım sevi bebenin. Ona yatırıyorum hep, hem beşinde hem gün içinde salonda. Bence öyle bir şey alın almışken, çok kullanışlı