MinikBrokoli Çok az miktarda kan geldi , ağrı yok bi şey yok , hemen acile gittim şansa doktorum oradaydı kontrol etti aktif bir kanama yok dedi yarın ultrason ile bakacak ama İÇİM TİTRİYOR KORKUYORUM PROGESTAN 200mg günde 2 doza çıkardı
Umud-- MinikBrokoli o haftalarda gelir bende oluk oluk geldi ayağının altına yastık koyup uzan kalkma ayağa sürekli ilk bebeğimde bende görmedim ama bunda dedim tamam gitti yani kesenin şekli vs bozukmus umitlenme dedi 23 haftaligim ama her şey nasıp yarın ne olacağını bilemeyiz bende şu an bir sürü sorunla uğraşıyorum mesela
EmineDefneGokce MinikBrokoli yat dinlen Allah’ın izniyle bişey olmaz doktor kontrolüne devam progestan alttan mı alıyorsun ağız yoluyla mı
Umud-- MinikBrokoli birbde benden de 19 haftalıkken kaç pıhtısı geldi baktı kanama alanı yok ama vajinal enfeksiyon var dedi sıkma kötüyü çağırma ama çok iyi anlıyorum seni ben ilk bebeğimi kaybettim böyle şeyler olunca tansiyon düşüyor bayılacak gibi oluyorum annelik duygusu çift çizgiyi görünce başlıyor dualarım seninle sakin ol