Bkyya Geri sayım başladı son 9 🥺 ne zaman gelicek artık nişan gelmedi su gelmedi 🤦♀️ sabah mide bulantısıyla uyandım sabahtan beri midem bulanıyor doğum başlangıcı olabilir deyin nooğlur 😁
Denizyildizi1 Bkyya Benim öyle olmuştu doğuma yakın midem bulanmıştı tabi erken doğum oldu orası ayrı kasıkta hafif batma gibi ağrılar hissediyodum düzenli olunca hemen doğuma aldılar başka belirtiler olmadı bide o günün gecesi bebek toplanıyordu bir yerde
Htcerdogn Bkyya bizde son 8. Valla hergün bugün doğar mı umudundayım ama yok. Nişanım geleli bir hafta oldu. Açıklıkta var. Geceleri deli gibi ağrımda oluyo ama sabah bitiyo🥺😅
Bkyya Denizyildizi1 yaklaşık bir haftadır bebek toplanıyor geçen kontrolümde doktor onun için normal demişti 2 gündür falan ara ara belime ağrı girip çıkıyor bugün de sabahtan beri mide bulantım var 🤦♀️
Bkyya Htcerdogn çok fazla stres yapmaya başladım Bi an önce gelsin diyorum ama Bi yandan da korkuyorum 🥺 sürekli kontrol ediyorum acaba nişan geldimi falan diye 😁
Bkyya Eda_65 nişan su gelmeden doğuma girenlerde oluyormuş ama bende diyorum en azından Bi nişan gelse yada suyum gelse ani olmadan kendimi hazırlamış olurum ama yok 😁
Htcerdogn Bkyya cidden zor bi süreç 😔. Bide bizim bebiş kiloluymuş normal olamama ihtimalide var. Ne kadar içimde durursa kilo alıyo diyede üzülüyorum 😅
Bkyya Senademir04 ilk doğumunuz mu? Normal bekliyoruz bizde sezaryen hiç konuşulmadı muayene bile olmadı hatta devlet hastanesi bakmıyormuş ya
Senademir04 Bkyya benim ilk dogumum tüp bebek serklaj da var oyuzden kısıtlı bı gebelik geçirdim yani tedaviyle olunca isteğe bağlı sezeryan oluyor devlette
Bkyya Eda_65 nişan su gelmeden normal doğuma girmek mi pardon anlayamadım 🥺 onu soruyorsan evet oluyormuş yani doğum anına kadar nişanı suyu gelmeyenler varmış
Bkyya -_Esra_- ahh teşekkür ederim sizinde inşallah 🙏💕 Rabbim tüm annelerimize kolay doğum nasip etsin sağ salim kucaklarımıza alalım