Suleehamdi https://resimyukle.io/r/w9uikPMtgG ben pek anlamadım anlayan varsa bakabilir mi acaba ense kalınlığı yüksek çıktı 2.8mm sonuç kötü gelebilir demişti ultrasonda doktor sonuçları çarşamba günü göstermeye gidecem sizce nasıl