Mel53 Bende 12. Haftamda yaşamıştım canım , aklım çıktı çok korkup hemen doktoruma koşmuştum.. Kanama alanım olmadığı halde progestan iğne ve fitil verdi. Gebelik riskli değil ama artık başımıza çok geliyor önlem almalıyız demişti.. bence sende gitmediysen mutlaka doktoruna görüş🙏🏻 Çok çok geçmiş olsun