Canım benim başıma gelmişti. Nst de hareket yoktu ve serum vermislerdi bana 1 saat sonra tekrar baktılar ve doğum olması gerekiyor artık dediler açıklığıma baktılar 3 cm açıklık var dediler. Doktorum bana sezaryen de olabilir ama ben tercih etmiyorum istersen bir şey yapıp doğumunu hızlandıracagim ama canın çok acıya bilir kabul mü dedi evet dedim alttan bir şeyle bastırdı. Aşırı şekilde bastırdı ama öyle böyle değil nefesim kesildi doktorun omzundan tuttum bırak der gibi tamam şimdi açıklığın 6 cm 1 saate doğumun olur dedi. Gerçekten de dediği gibi oldu. Bebeğim iriydi