Selam kizlar ben 23 haftalık gebeyim iki gündür idrarımi yaparken dolgunluk hissediyorum arada bi sırt üstü yattığımda da ortada toplanıyordu bebik acile gittim alttan çatı muayanesi yaptı acilman yok dendi nst bağladılar ağrı çıktı yatış verildi ama ben yatmadım paxaresi kendi doktkruma muayene olayım dedim benle aynı seyler yaşayan oldu çok korkuyorum erken gelmesinden