Semaan Kbraylmz1 ne biliyim kız öyle bi yazmışki alytan kanı boşaltıyolar falan diye ben öyle bsey yasamadım aneztezi etkisiyle yaptılarsa bilmiyorm😂
Kbraylmz1 Semaan heyecandan karışık anlamsız yazmış kötü veya korkutucu bişey değil ya bakıyor hop parmağıyla cekiyor
Semaan Kbraylmz1 iyi bari şimdi ikinciye hamileyim sezeryan olucak allah hepimize yardım etsin inşallah🙏🏻☺️
Ebruyldz21 tgbyvz95 bana sondayı uyuşmadan taktılar ve hiç acı hissetmedim doğum anına kadar hayatımda hiç ameliyat geçirmemiş biri olarak ve panik atak korkusu olan biri olaraktan sezeryan en kolayı diyebilirim ilk ayağa kalkış çok zor sadece onuda yürüdükçe alışıyorsunuz
prenses_annesiiii tgbyvz95 ben daha dün oldum spinal sezeryan sondayı hiç hissetmedim takılırkende çıkarılkende elle alttan muayene edilirkende hissetmedim
prenses_annesiiii Kızlar sezeryan sonrası kanamanız nasıl olmuştu çok mu az mı 2. Günüm ben normal gece pedine geçtim çok bi kanamam yok merak ettim
Kbraylmz1 prenses_annesiiii benimde az olmuştu hatta kanamayı durdurucu ilaç vermişti doktorum yan etki olarak sütü kestiği için kullanmamıştım
Duyguylmz Benburcu bir gün sonra taktım hemen. Hem dikilşlerimi sabitleyip yürümemi kolaylastırdı. Hemde 1 hafta sonra eski kiloma düştüm.
Semaan Duyguylmz 1 gün sonra nasıl taktın ya benim doktorum nerdeyse 1 ay sonra tak demişti dikişlerine baskı olmadımı açılma falan bence zararlı yaa
ezgi_ulutag Semaan abimin eşi doğumdan sonra ayağa kalkmadan korse taktı sonra yürüdü .bende şaşırdım ama Bir şey diyemiyorsun gorumcelik yaptı oluyor.cok rahat etti korseyle her işini tuttu doğumdan sonra bir süre taktı
Duyguylmz Semaan medical korse kullandım. Hatta doktorum bandajım sökülürken iyi yapmışsın takmakla dedi. Bazı doktorlar öneriyor bazıları önermiyor. Bana hiç bir zararı olmadı. Aksine baya faydası oldu.
Haticenurozturk tgbyvz95 hayır hiç zor değil zaten uyuşuk oluyorsunuz bu işlemler olurken sonda çıkarken de uyuşuk oluyorsunuz elle kan çekme diye birşey yok sadece karnınıza basip parmakla kanamaniza bakıyorlar herkese bakıyorlar mi bilmiyorum onuda ayrıca o zamanda uyuşuk oluyorsunuz
burcuo tgbyvz95 Herkes için zor tanımı farklıdır, bence kendinizi şartlamayın. İkinci dediğinizi anlamadım ama bana sonda takılmadı mesela, öncesinde lavman yapıldı sadece.
zeynnn5441 tgbyvz95 Ameliyathanede uyuşturduktan sonra belden aşağısnı öyle takılmasını istedim. Çıkarılırken de bişey anlamadim ben valla
Merve201119 tgbyvz95 sondayı birini ameliyathanede uyuşturup takmislardi diğer doğumunda uyuşturucudan taktılar ve acı hissetmedim çıkartırlarkende hissetmedim kan olayına gelince iki sezeryan doğum yaptım bana yapılmadı öyle bir işlem doktordan doktora fark ediyor sanirim
Semaan Duyguylmz ne güzel benim ilk sezeryanımdan göbegim kaldı korktum cnkü dikişlere zararı olur diye doktorumda 1 ay sonra takabilirsşn dedi elimde şimdi tayt korseler var onlardan taksam sıkıntı olurmu acaba
Duyguylmz Semaan onlar biraz zorlar giymeniz gerektigi için eczanelerde satılanlar sanki daha bi kolay olur. Dikişlerle egilip kalkmak çok zor
Kumsallina95 tgbyvz95 sonda uyustuktan sonra takılıyor uyuşma hafif geçince cikariliyorki acımıyor zaten Altan elle kan çekme nedir kim diyor bunu ya iki kez sezeryan oldum uyusukken hafif karnına baskı yapılıyor o kadar yani ikinci doğumumu 4 ay önce yaptim herkes saglikli doğumlar diliyorum 🙏