Betlmrt Güzel anneler merhaba ben 40+3 günlük hamileyim bu sabah kalktım adet sancısı gibi karın ağrım var ve kanamam oldu sanırım nişan ygğn doğum olur mu acaba ve açılmam yoktu dr sürekli gelip gidiyorum normal doğum istediğimiz için dr umla dua edin bize ufaktan bir korku sardı 🙏🏻
Betlmrt Kibarbaby çok şükür bugün 5 te aldık bebeğimizi kucsğımıza Allah sizinde kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Betlmrt Maviii normal olsun diye çok bekledik ama olmadı malesef sezeryan doğum yaptım hastane biraz zor geçti sancılı ama evime gelince daha rahat oldu hala sancılar var ama bebiş unutturuyo herşeyi ☺️
Ozgeum Ayyyy Darısı Benimm Başıma 40+2 Olduk 41 e kadar bekliycez dedi doktorumuz umarım ben ve bnm gibi bekleyen tüm hamişler bebişlerine biran önce kavuşur 🐣😊