23.haftalık olduk bugün 🥰
Sinemeydan 23+0 teyzesi 🥰💜
11+0 cumartesi ikili taramaya gidicez
39+4 bitti sayılır Pazartesi hastaneye gidecez tabi Ozaman kadar durursak