ZMG65 Bebeğimi hissetmemem normalmi ultrason da bakılınca hareket var ama ben neden hissetmiyorumm herkes soruyo yok hissetmiyorum diyince yadrgiyolar nasıl olur çocuğu hissetmen gerekiyo vb. Şeyler of sıkıyolar beni kendimce normal diyorum sizce???
CiCi_BeBe_AnNeSi ZMG65 tabikide normal hiç merak etme en kısa zmanda hisetmeye başlarsın her kez hemn erken hiseticek diye bı şey yokki canım canını sıkma lütfen yavaş yavaş hisedersin
myangelson ZMG65 23-24 e kadar hissedilmemesi normal diye biliyorum ben canım moralini bozma hiç bence millet hep konuşur sürekli dinleme boşver
melsedd İlk hamileliğiniz ise biraz daha geç hissedersiniz benim de o şekilde oldu geç hissettim bu haftalardan sonrs hissetmeye başlarsınız korkmayın