Merhaba sevgili anneler. Erken doğum riskim var serklajliyim doktora gittim 4 gün önce açılma ya da hunilesme yok dedi. Rahim ağzı uzunluğu 13 mm ölçümü olmuştu öncesinde doğum riskim var yani. 2 gündür doluluk hissi yaşıyorum hafif de sızlama var böyle olup da erken doğum yapan var mı aramızda?