sedsed Meraba kızlar gebelik şekerim var ve bebeğim bir hafta önde baş çevresi ise 3 hafta önde gidiyor gebelik şeker olup böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba sonrasında düzeldi mi
Sermec27 sedsed canım diyetine sıkı sıkıya uy bende de gebelik şekeri çıkmıştı oğlum hiç önden gitmedi kilo olarak sadece kafası önde gidiyordu o da babasının kafasi büyük ona çekmiş
Sevgilibocuk sedsed canım bendede şeker var insülin vuruluyorum benim ki de 2 hafta önden gidiyor suyum da fazlalasmişti diyetle normale döndü doktor normal dedi 2 haftaya sana bir şey söyledi mi doktorun
Zeydmirza sedsed benim şekerim yok ama bebeğim 4 hafta önde gidiyor çok şeker araştırması yaptılar hep normal çıktı çarşamba günü sezeryan olacağım
sedsed Sermec27 diyetime uyuyorum ama yinede önde anlamadım normal doğum mu yaptınız yoksa sezeryan mı
selmabttl3 Sermec27 bende da yeni çıktı şeker diyette neler diyip nelere dikkat ediyorsunuz 35 . Haftadayız biz
sedsed Sevgilibocuk ben bu hafta sonu gidicem bakalım o zamana kadar insülin ve diyete devam inşallah sorun olmaz
Sermec27 selmabttl3 ben 1 yıl önce doğum yaptım ekmek makarna tatlı meyve patates pirinç vs yemedim günde sadece 1 dilim tam buğday ekmeği yedim 3 ana öğün 3 ara öğün yaptım az az sık sık yedim bol yürüyüş ve bol su tükettim