Feride11_ 35+4 deyim kızlar Sabah âdet ağrısi İle uyandım 6da ve acile gittik nstye girdim sancım çıktı 88ekdryukseldi doktorumu aradım hemen birde ıdrar testi istedi ondada bakteri 4 yassı epitel 13 çıktı sizce erken doğum mu olur korkuyorm
byzza16 Feride11_ benim ilk gebeligimde 33.haftada sancılarım çıkıyordu hep düzensizdi. Sancı önleyici hap vermişti doktorum doğuma kadar kullandim. Sancılar durmayinca 36+6 da geldi kızım
123baby Açıklığın yoksa doğum olmaz canım benim de öyle olmuştu nst de sancım çıkıyor ama yalancı sancı bunlar. Düzensiz ama değil mi?
Feride11_ 123baby açıklığıma bakılmadi Kendi doktorum olmayınca baktırmak istemedim nst kâğıdımi atmak istiyorum ama beceremedim nurdan fotoğraf nasıl atabilirim
Feride11_ 123baby evt attm sancılarin olduğunu söyledi yarın kontrol günümüz gidicez çok şık değil sancim
123baby Feride11_ sancı ölçer var uygulamadan indirin onunla bi sancınızı ölçün düzenli mi değil mi anlarsınız. Zaten uygulama düzenli olursa hastaneye gidin yazıyor
Feride11_ 123baby bugün gittim muayene yine sancı çıktı Sezaryan olucam eğer bebek beklerse 1 temmuzda