GamzeCan öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz. Bnm de 2. Sezeryanim olacak. 50 günüm kaldı. İlk oğlumla aralarinda 3 yıl 7 ay kadar olacak. Galiba ben hastaneye taburcu olurken gelmesine izin vereceğim. Çok düşkün bana. Öncesinde gelirse geri eve gideceğiniz zannetmiyorum. Ne yapacağım bilmiyorum 🤷🏻♀️