Bebeklerim Günaydın ben çarşamba günü doktora gittim sat a göre şuan 6+1 im ama doktorun demesine göre 4+5 siz kaçta bebeği görüştünüz benim sadece çarşamba günü yani 4+1 ken kese göründü❤️ Bu arada o gün devlette baktıemıştım şuan özele de baktırıcam çift kontrol giidcem❤️