Kızlar bebeğime hamile olduğumu bilmeden rüyamda ismini gördüm. Ayni zamanda kayinbabamin da ismi bu isim. Eşim ailesiyle son zamanlarda görüşmediği için isimden soğudu ve artik 35 haftaligiz. Tulumlari kapi süsü herseyi hazir. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Sizce değişmeli miyiz ismini