Esiiraaa Düğünde biraz ayakta kaldım, oynadım. Eşim çok kızdı. Bende biraz vicdan yaptım şimdi. Sol kasıkta biraz batma gibi ağrı var. Bir şey olur mu sizce?
Nnanaa Esiiraaa inşallah bir sorun yoktur ama dikkat edin tabi düğün her zaman oluyor doya doya oynarsınız sonra 🌼
sliya30 Esiiraaa ohoo benim kız kardeşim hamileyken bi halay çekti hiç birşey olmadı 😍 korkmayın o kadar değil yabancıları görüyorsunuz tepiniyor bişi olmuyor 😂😂😂😂😂😂
Rabiayerk Esiiraaa 29 haftada 3 gün 3 gece tapındım horon halay roman ne varsa ama sonra biraz agrim oldu iki gun dinlendim gecti