Efnan bende aynısını yaşadım bunlar olabilen şeyler sakın aklına kötü şeyler getirme o verdikleri ilaçlarla 35. Haftaya girebildik. Moralini hep yüksek tut. Bende 2 gün hastanede yattım rabbim öyle bir ferahlık verdi ki dua et kuran oku her şey güzel olacak. Şimdi diyorum ki belki o anlarda stres yapıp 32. Haftalık doğacağını düşünüp üzülseydim doğumum olacaktı etkilenecektim. İyi ki güzel düşünmüşüm sana da bunu tavsiye ederim. O verilen ilaçlara güven Allah yardımcın olsun.