Mrvtyzcglu bende 5. Haftadayım benimde 5 gün önce kahverengi lekelenmem oldu hemen gittim hastaneye tahlil yaptırdım ultrason ile bakıldı bi sorun yok dedi yerleşme kanaması olabilir dedi artarsa gel dedi. Progesteron ilaç verdi kullanıyorum ama hala az az devam ediyor. Doktor net olarak bir şey söylemedi ama sorun olsaydı tahlilde yada ultrasonda görünürdü diye düşünüyorum. İnşallah önemli bir şey değildir. Bende başlarda çok tedirgin oldum korktum 3 gün üst üste hastaneye gittim geldim damla şeklinde günde 3 4 defa oluyor ağrılarım yok. Devam ederse bu hafta tekrar başka doktora gidicem . Sizde bi baktırın isterseniz. Ama araştırdığım kadarıyla çoğu kişide oluyormuş hormonlardan dolayı çok uzun süren bile varmış. İnşallah korkulacak bir şey yoktur da bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alırız ☺️