Merhaba sevgili anneler, dün doktor kontrolüm vardı 12+2 de gittim doktor %80 erkek dedi kendinden emin konuştu. İleriki haftalarda değişme ihtimali olur mu yoksa kesin midir sizce hep kız hissettiğim için erkek beni şaşırttı açıkcası sağlıklı olsun tabiki de🤭