vaveylaaa19 Kizlar 7 haftalık gebeyim özele gidiyorum acaba aile hekimime de durumu belirtmem gerekiyor mu ordan da takip ediyorlar mı
Melekebbr vaveylaaa19 Tabiki. Hemen aile hekimliğinize bildirin ordada ebe ve doktor takibi ile izlemleriniz yapılıyor.
Nnanaa vaveylaaa19 beni direkt kendileri aramıştı ama belki değişiyordur gidip bildirin çünkü orada da aşı falan oluyormuşuz.
Unlukacar vaveylaaa19 canım sisteme düşüyor onlar seni arıyor ilk gebeliğimde de 2. Gebeliğimde de onlar aradılar
Unlukacar vaveylaaa19 valla canım e devletten bak sistemde gebe gözüküyorsan ararlar eğer numara değişikliğin varsa da ona göre bilgilerini güncelle canım
bebekece vaveylaaa19 benide kendileri aradı 12 haftalıkken ben bildirmedim zaten bildirmem gerektiğinide bilmiyordum
07-02-2019 vaveylaaa19 ılk gebelıgımde kımse aramadı bn gıdıp soledım ordanda takıp ettıler 2.gebelıgımde ebe degısmıstı yenı ebe arayıp soledı hamıle mısınız bole bole dıye
Denizovski vaveylaaa19 Hemşire arayıp gelmeniz için çağırıyor 10. haftada aramışlardı beni. Sisteme düşüyor zaten onlar ulaşıyor size mutlaka