Merhaba arkadaşlar önceki diğer 2 hamileliğimide miğde ağrımdan hissetmiştim 2 Side düşükle sonuçlandı tabi hatta herkes bana bukadar erken hamile olduğunu nasıl anlıyorsun diyordu şimdi miğdem yine ağrıyor bende acaba hamilemiyim diye düşünmeden edemiyorum aranızda böyle bir şekilde hamileliğini anlayan varmı