Snmoyk Arkadaşlar 34. Haftadayim oğluma Ekin ismini koyacağım bir sürü de isimli eşyalar yaptırdım bazen soranlara söylediğimde kız ismi değil mi diyorlar sizce de kız ismi mi?
hepoyleolurzaten Snmoyk Ekin unisex bi isimdir. İlkokuldan bir kız arkadaşımın adı Ekin aynı zamanda bir arkadaşımızda oğlunun adı. Çevrenizdekileri önemsemeyin 🌸
cagla0cagla Erkekte daha sık duyuyorum ünisex bir isim sorun olmaz koyun etraf alışıyor zamanla zaten onlar için değiştirmeyin kararınızı