Doktorum sezaryen olacağımı söyledi bebeğim makat geliş olduğu için. Çok korkuyorum his kaybı Bel ağrısı geçmeyen dikiş ağrısı oluyor diyor insanlar ve sezaryen olan bazı hamileler. Ben acı eşiği düşük bi insanım ve ekstra korkuyorum kızlar nasıl yapcam bislmiyorum 🥲🥲